سوالات متداول (FAQ) یوکانف

در این بخش، به رایج‌ترین پرسش‌های کاربران درباره پلتفرم یوکانف پاسخ داده‌ایم تا با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

 

 

۱. یوکانف چیست؟
پاسخ: یوکانف یک پلتفرم جامع برای برگزاری رویدادهای آنلاین، وبینارها، سمینار ها، همایش‌ها، جشنواره ها و کنفرانس‌ها با قابلیت‌های پیشرفته و تعاملی است. هدف ما، تبدیل رویدادهای یکنواخت به تجربیات به‌یادماندنی است.

 

۲. چه ویژگی‌هایی یوکانف را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند؟
پاسخ: یوکانف فراتر از یک ابزار ساده است. ما با ابزارهایی مانند نظرسنجی‌ها، پرسش و پاسخ پویا بین شرکت‌کنندگان و ارائه گزارش‌های تحلیلی کامل، تجربه‌ای متفاوت و کاملاً تعاملی را برای رویدادهای آنلاین فراهم می‌کنیم.

 

۳. آیا امکان شخصی‌سازی پلتفرم وجود دارد؟
پاسخ: بله، شما می‌توانید با استفاده از لوگو و هویت بصری سازمان خود، محیط پلتفرم را به طور کامل شخصی‌سازی کنید تا شرکت‌کنندگان تجربه‌ای منحصربه‌فرد از برند شما داشته باشند.

 

۴. برای برگزاری یک رویداد در یوکانف، به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟
پاسخ: تنها با یک کامپیوتر و اینترنت پایدار می‌توانید رویداد خود را برگزار کنید. یوکانف به صورت ابری عمل می‌کند و نیازی به نصب هیچ نرم‌افزار خاصی ندارد؛ بنابراین شروع کار بسیار آسان است.

 

۵. آیا یوکانف برای رویدادهای با تعداد شرکت‌کنندگان بالا مناسب است؟
پاسخ: بله، پلتفرم یوکانف قابلیت میزبانی از تعداد نامحدودی شرکت‌کننده را دارد و برای رویدادهای بزرگ و پرمخاطب بهینه‌سازی شده است تا هیچ نگرانی از بابت تعداد مخاطب خود نداشته باشید.

 

۶. چگونه می‌توانیم از یوکانف استفاده کنیم؟پاسخ: برای شروع، می‌توانید با درخواست دمو، با تمامی امکانات پلتفرم آشنا شوید و رویداد بعدی خود را برنامه‌ریزی کنید.

 

۷. آیا امکان ضبط رویدادها وجود دارد؟
پاسخ: بله، تمام رویدادهایی که در یوکانف برگزار می‌شوند با استفاده از بستر برنامه های ادوب کانکت و بیگ بلو باتن، با کیفیت بالا ضبط و در پنل مدیریت شما ذخیره می‌شوند. شما می‌توانید فایل ضبط شده را برای استفاده‌های بعدی، مانند بازپخش برای مخاطبان غایب، در اختیار داشته باشید.

 

8. هزینه استفاده از یوکانف چقدر است و افزونه‌های مختلف چه تفاوتی دارند؟
پاسخ: یوکانف افزونه های‌های متفاوتی را بر اساس نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات و قیمت‌گذاری افزونه ها، می‌توانید به قسمت تعرفه‌ها در وب‌سایت ما مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

 

9. در صورت بروز مشکل، چطور می‌توانیم از پشتیبانی یوکانف کمک بگیریم؟
پاسخ: تیم پشتیبانی متخصص یوکانف در تمام مراحل برگزاری رویداد در کنار شماست. شما می‌توانید از طریق شبکه های اجتماعی تلگرام و بله، تماس تلفنی یا ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

نظرات